Budimo u kontaktu
MaxBet

SRBIJA KOŠARKA

KK Crvena zvezda ima 100.000 pratilaca na Tviteru

Radomir Djurovic

Objavljeno

,

Košarkaši Crvene zvezde (Foto: Starsport)

Menadžment KK Crvena zvezda napravio je u prethodnim godinama mnogo sitnih i krupnih koraka u reorganizaciji u skladu sa potrebama modernog vremena, ali i u skladu sa standardima Evrolige. Jedan od segmenata je svakako polje marketinga, a jedan od prioriteta je bio digitalni marketing.


LIGA ŠAMPIONA: U četvrtak od 21 igraju Lajpcig – Atletiko Madrid, a u kladionici MaxBet je kvota na pobedu Atletika 2.50.


Polazna tačka 2011. godine bila je Fejsbuk stranica koja je brojala 11.000 pratilaca, a bilo je neophodno pokrenuti Tviter profil i Jutjub kanal koje Crvena zvezda u tom trenutku nije imala. Tri godine kasnije pokrenut je i zvanični Instagram profil. Osim tih platformi klub je pokrenuo i LinkedIn profil čime su pokrivene sve ciljne grupe i omogućena komunikacija sa navijačkom bazom koja je ogromna u Srbiji, ali i širom dijaspore.

Danas klub ima čak 450.000 pratilaca na Fejsbuku, 175.000 na Instagramu i više od 30.000 na Jutjubu. Od nedavno KK Crvena zvezda  može da se podiči da ima 100.000 pratilaca na Tviter platformi, saopštili su crveno-beli.

– To je brojka kojom ne može da se podiči puno ekipa u Evropi i nijedna u regionu! Crvena zvezda je broj jedan gledajući Srbiju, region i na sedmom mestu u Evropi iza velikana sa ogromnom navijačkom bazom kao što su Real Madrid, Barselona, Fenerbahče, CSKA, Anadolu Efes i Valensija. Ukoliko gledamo broj interakcija u poslednjih šest meseci Crvena zvezda je u najboljih pet u Evropi kada su u pitanju košarkaški klubovi, a gledajući sve sportske klubove regiona tik iza najuspešnijeg fudbalskog kluba Crvene zvezde – piše u saopštenju crveno-belih i dodaje se:

Sve ove brojke su za ponos, a bile su veoma bitan faktor u žestokoj evroligaškoj konkurenciji kada se odlučivalo o najboljoj makreting strategiji za sezonu 2019/2020. Podsećamo, strategija ’’Together we stand, together we can’’ osvojila je srebro u izboru Evrolige. KK Crvena zvezda mts se zahvaljuje svojim navijačima što aktivno učestvuju u svakdonevnom životu kluba. Današnje vreme poziva nas na oprez, ali i na slogu i zajedništvo. Crvena zvezda je jedna velika porodica, u dvorani, na terenu, ali i na društvenim mrežama.

Kliknite da ostavite komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija MaxbetSport.rs ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije MaxbetSport.rs.

U fokusu