
Crveno-beli devetu godinu uzastopno igraju UEFA takmičenja, ove sezone će se takmičiti u Ligi Evrope, gde bi trebalo da budu daleko konkurentniji.
Generalni direktor Crvene zvezde, kojoj je MaxBet Sport ekskluzivni partner, Zvezdan Terzić je nedavno najavio visoke ambicije u Evropi, a kako bi se do njih došlo potreban je svaki navijač.
Nedavno je srpski predstavnik saznao svih osam rivala sa kojim će da odmeri snage u ligaškom delu Lige Evrope, a deluje da su navijači i te kako zainteresovani za te utakmice.
View this post on Instagram
Kako MaxBet Sport nezvanično saznaje, u sredu je za pola dana prodato oko 2.000 karata za Seltik, a takođe i 1.000 za utakmicu sa Lilom, budući da karte mogu da se kupe u pojedinačnoj prodaji. Ulaznice su tek puštene u prodaju, a duel sa Škotima se igra čak za 20 dana (24. septembar), dok je meč sa Lilom na programu 6. novembra.
Dakle, ako se po jutru dan poznaje, „Marakana“ bi trebalo da bude krcata, uprkos tome što je u pitanju Liga Evrope.


Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija MaxbetSport.rs ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije MaxbetSport.rs.