Budimo u kontaktu

EVROLIGA

Nova era crveno-belih: Zvezdin “Media Day” u Pioniru, predstavljen osveženi tim pred početak Evrolige

Marko Ljubomirovic

Objavljeno

,

Novi tim Crvene zvezde za sezonu 2025/26 (FOTO: KK Crvena zvezda)

Danas je u hali “Aleksandar Nikolić“ održan “Euroleague Media Day” KK Crvena zvezda, što je bila prilika za medije i navijače da se upoznaju sa potpuno novim timom crveno-belih pred sezonu 2025/26. Klub ulazi u takmičenje sa značajnim promenama – deset novih igrača i novi koncept tima signaliziraju ambicije da se u Evroligi ponovo nametnu kao ozbiljan konkurent.


LŠ: PSG – Atalanta (21:00), a kvota naše kladionice na “keca” je 1.45.


Crvena zvezda je tokom leta kroz fazu transformacije, kako igračkog kadra, tako i pristupa igri. Tradicionalno jaka domaća baza i posvećenost mladim talentima sada je dopunjena iskusnim igračima sa iskustvom u NBA i Evroligi, što bi trebalo da podigne kvalitet i dubinu rotacije tima.

Tokom letnjeg prelaznog roka beogradski crveno-beli su napravili značajne promene u sastavu. Tim su napustili Miloš Teodosić, Rokas Giedraitis, Džon Braun, Filip Petrušev, Majk Daum, Branko Lazić, Luka Mitrović i Nemanja Nedović. Njihova mesta zauzeli su novi igrači: Čima Moneke, Semi Odželej, Devonte Grejem, Tajson Karter, Ebuka Izundu, Hasiel Rivero, Džordan Nvora, Stefan Miljenović, Ognjen Radošić, Lazar Stojković, povratnik je Uroš Plavšić, a iz prošlosezonskog sastava ostali su samo novi kapiten Ognjen Dobrić, novi zamenik kapitena Dejan Davidovac, te Nikola Kalinić, Ajzea Kenan i Kodi Miler Mekintajer.

Mediji su imali priliku da se upoznaju sa svim igračima (jedini odsutan bio je na duže povređeni Džoel Bolomboj), ali i da dobiju uvid u planove kluba za sezonu, uključujući fokus na kolektivnu igru, brzu tranziciju i agresivnu odbranu odnosno karakteristike koje su prethodnih godina krasile Zvezdu, ali sa dodatkom veće fleksibilnosti i iskustva novih pojačanja.

Ova sezona nove, proširene Evrolige, čiji je MaxBet premijum partner, za Crvenu zvezdu predstavlja i priliku da se potvrdi status kluba kao stabilnog učesnika elitnog takmičenja, ali i da se testira novi koncept tima u evropskim okvirima. Navijači, kojih se očekuje u velikom broju tokom sezone (prodato je već oko devet hiljada sezonskih karata), imaju razloga da budu optimistični, jer klub ulazi u izazov sa ambicijama, energijom i jasnom vizijom.

Detalji sa “Media Day-a”, uključujući intervjue, prve utiske i reakcije novih igrača, biće objavljeni naknadno, ali je već sada jasno da Crvena zvezda želi da sezonu započne na visokom nivou i da pokaže da je spremna za ozbiljan evropski izazov.

Prva prilika za to je na otvaranju sezone, kada će u izvesno punoj Beogradskoj Areni gostovati milanska Olimpija predvođena Markom Gudurićem (30. septembar od 20 časova).

Kliknite da ostavite komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija MaxbetSport.rs ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije MaxbetSport.rs.