EVROLIGA
Nova era crveno-belih: Zvezdin “Media Day” u Pioniru, predstavljen osveženi tim pred početak Evrolige

Danas je u hali “Aleksandar Nikolić“ održan “Euroleague Media Day” KK Crvena zvezda, što je bila prilika za medije i navijače da se upoznaju sa potpuno novim timom crveno-belih pred sezonu 2025/26. Klub ulazi u takmičenje sa značajnim promenama – deset novih igrača i novi koncept tima signaliziraju ambicije da se u Evroligi ponovo nametnu kao ozbiljan konkurent.
LŠ: PSG – Atalanta (21:00), a kvota naše kladionice na “keca” je 1.45.
Crvena zvezda je tokom leta kroz fazu transformacije, kako igračkog kadra, tako i pristupa igri. Tradicionalno jaka domaća baza i posvećenost mladim talentima sada je dopunjena iskusnim igračima sa iskustvom u NBA i Evroligi, što bi trebalo da podigne kvalitet i dubinu rotacije tima.
Tokom letnjeg prelaznog roka beogradski crveno-beli su napravili značajne promene u sastavu. Tim su napustili Miloš Teodosić, Rokas Giedraitis, Džon Braun, Filip Petrušev, Majk Daum, Branko Lazić, Luka Mitrović i Nemanja Nedović. Njihova mesta zauzeli su novi igrači: Čima Moneke, Semi Odželej, Devonte Grejem, Tajson Karter, Ebuka Izundu, Hasiel Rivero, Džordan Nvora, Stefan Miljenović, Ognjen Radošić, Lazar Stojković, povratnik je Uroš Plavšić, a iz prošlosezonskog sastava ostali su samo novi kapiten Ognjen Dobrić, novi zamenik kapitena Dejan Davidovac, te Nikola Kalinić, Ajzea Kenan i Kodi Miler Mekintajer.
Mediji su imali priliku da se upoznaju sa svim igračima (jedini odsutan bio je na duže povređeni Džoel Bolomboj), ali i da dobiju uvid u planove kluba za sezonu, uključujući fokus na kolektivnu igru, brzu tranziciju i agresivnu odbranu odnosno karakteristike koje su prethodnih godina krasile Zvezdu, ali sa dodatkom veće fleksibilnosti i iskustva novih pojačanja.
We are ready for the new season 😤🔴⚪️
Wait until you see @Chimdogg_ 😅#kkcz #WeAreTheTeam #EuroLeagueMediaDay pic.twitter.com/jsg1eSn0YM
— KK Crvena zvezda Meridianbet (@kkcrvenazvezda) September 17, 2025
Ova sezona nove, proširene Evrolige, čiji je MaxBet premijum partner, za Crvenu zvezdu predstavlja i priliku da se potvrdi status kluba kao stabilnog učesnika elitnog takmičenja, ali i da se testira novi koncept tima u evropskim okvirima. Navijači, kojih se očekuje u velikom broju tokom sezone (prodato je već oko devet hiljada sezonskih karata), imaju razloga da budu optimistični, jer klub ulazi u izazov sa ambicijama, energijom i jasnom vizijom.
Detalji sa “Media Day-a”, uključujući intervjue, prve utiske i reakcije novih igrača, biće objavljeni naknadno, ali je već sada jasno da Crvena zvezda želi da sezonu započne na visokom nivou i da pokaže da je spremna za ozbiljan evropski izazov.
Prva prilika za to je na otvaranju sezone, kada će u izvesno punoj Beogradskoj Areni gostovati milanska Olimpija predvođena Markom Gudurićem (30. septembar od 20 časova).
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija MaxbetSport.rs ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije MaxbetSport.rs.